РИТУАЛИ ПОЧАТКУ ЗАНЯТТЯ
"Чарівний клубочок"
Діти сидять на стільцях або на килимі, утворюючи коло. Вихователь передає клубок ниток дитині, яка намотує нитку на палець і при цьому говорить лагідне слово, або добре побажання, або лагідно називає дитину, що сидить біля неї, на ім’я, або вимовляє «чарівне ввічливе слово» тощо. Потім передає клубок наступній дитині, поки не дійде черга до вихователя.
"Добра тварина"
Діти стають у коло та беруться за руки. Вихователь тихим голосом говорить: «Ми – одна велика добра тварина. Давайте послухаємо, як вона дихає!» Усі прислухаються до свого дихання, дихання сусідів. «А зараз послухаємо разом!»
Вдих – всі роблять крок вперед, видих – крок назад. «Так не тільки дихає тварина, так само рівно б’ється її велике добре серце». Стукіт – крок вперед, стукіт – крок назад і т.і.
"Чарівний м'ячик"
Діти сидять на стільцях або на килимі по колу. Педагог передає м'ячик дитині, той говорить ласкаве слово, або ласкаво називає ім’я поруч сидячої дитини, або говорить добрі побажання і т. і. Потім передає м'ячик наступній дитині по колу.
"Казковий вітерець"
Діти сидять по колу повернувшись один до одного спиною. Педагог ніжно і акуратно погладжує попереду сидячу дитину по спині, він наступного і т
"Торбинка сміху"
Вихователь читає вірша, діти виконують дії, про які йдеться у вірші О.Пархоменко
За смішинкою смішинку
Знов складаю я в торбинку.
До торбинки поспішіть –
Хай торбинка посмішіть!
Сміх – здоров’я, сміх – для всіх,
Посміятися не гріх.
Регочіть собі, нівроку,
Тільки, цур, не в час уроку!...
Закличка до початку заняття
Я усіх дітей гукаю,
Та до себе закликаю!
Будемо ми разом грати,
Заняття час вже починати.
РИТУАЛИ ЗАКІНЧЕННЯ ЗАНЯТТЯ
"Коло друзів"
Стоячи або сидячи у колі, всім узятися за руки, потиснути їх, подивитися по черзі одне на одного.
"Естафета дружби"
Узятися за руки і передавати, як естафету, рукостискання. Починає вихователь: «Я передам вам свою дружбу, і вона йде від мене до Маші, від Маші до Саші (і т.д.) і, нарешті, знову повертається до мене. Я відчуваю, що дружби стало більше, оскільки кожний з нас додав частинку своєї дружби. Хай же вона вас не покидає і гріє. До побачення!».
"Сонячні промінці"
Простягнути руки вперед і з’єднати їх в центрі кола. Тихо постояти у такій позі, намагаючись відчути себе теплим сонячним промінцем.
"Розпускання бутона"
Учасники стоять в колі, взявшись за руки. Під команду педагога всі рухаються всередину кола, де сідають. Педагог: «Уявіть, що ми всі один бутон квітки, яка повільно починає розпускатися з початком дня». Діти встають і розходяться. «Кожен з вас пелюстка цього єдиного квітки. Квіти приносять людям радість і щастя. Я сподіваюся і ви будите радувати своїх рідних і друзів. До наступного заняття ».
Закличка на кінець заняття
Ось скінчилась наша гра.
Все, прощатись нам пора.
Будемо завтра зустрічатись,
В нові ігри будемо гратись.
15 Березня 2018 р
Відкрите заняття в старшій групі з логіко-математичного розвитку з використанням пізнавально-ігрових комплексів.
Відкрите заняття в старшій групі з логіко-математичного розвитку з використанням пізнавально-ігрових комплексів.
Відкрите заняття з формування єлементарних математичних уявлень: "Як малюки комах врятували". Середня група.
Відеоматеріали:
Розвивальні ігри: "Корисна-шкідлива їжа"
"Банки з цікавинками"
Інтегроване заняття:«Подорож з їжачком Добрячком».
Використання методики Кюїзенера в ознайомленні дітей з цифрами, числами, їхнім складом, арифметичними діями, властивостями ліній та геометричних фігур
Презентації:
Універсальний дидактичний матеріал
Ігри:
Піційоло





















Комментариев нет:
Отправить комментарий